YOU LOOK EXACTLY LIKE THE SINGER IN LED ZEPPELIN

"Hi! How Are you"
Detta är standard-rasen när man är i USA.
I Sverige får man nästan böja sig ner och vrida sig i en konstig ställning för att ens få ögonkontakt med personalen, men inte i New York- här är vi alla vänner. Dom vill inte veta hur du faktiskt mår och blir förvånade om man ställer frågan tillbaka men dom gör det, för att det är trevligt.
 
Och efter en vecka hade man vant sig så när jag istället möts av det här utlåtandet när jag komme rin i en butik blir jag lite tillbakaryggande...fast det kanske är av det han säger snarare än att han inte frågar hur läget är....
 
"oh do you know who you look like!!?!"
No, who?
"OH YOU LOOK EXACTLY LIKE THE SINGER IN LED ZEPPELIN"
"åhhm"
"Oh eh HE´S A GUY... BUT YOU COULD TOTALLY BE HIS DOTHER!"
 
så ja om folk som sett mig hade kokat ihop sina egan historier så skulle jag ha Robert Plant som pappa och Drew Barrymore som mamma men jag klagar inte, förutsättningarna känns rätt lovande;D
 
thats all from me for today, over and out!
 
  
 
 
 
 

Kommentarer
Emma säger:

Vet inte alls om det här är något som intresserar dig men det är värt ett försök. Jag är flickvän till David som var aktuell i media i våras (tv4,aftonbladet osv) och håller nu på med en insamling så att han kan få träffa sin riktiga mamma för första gången på snart 21 år.

Det spelar ingen roll om du bara vill skänka 1 krona eller 10, allting gör skillnad. Om hela stockholm skulle kunna avge 1 krona vore han redan påväg nu. Vore iallafall supergulligt om du vill hjälpa till att ge min pojkvän världens finaste julklapp.

http://eemmaaj.blogg.se/2012/december/skank-en-gava.html#comment

Där finner du länken till inlägget med mer information och även kontaktuppgifter.

Kram Emma

2012-12-06 | 21:19:00
Bloggadress: http://eemmaaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback